Hledáme šikovnou posilu do administrativy pro domácí péči.

Středisko Železný Brod

Co vás čeká a nemine:

  • mít pod palcem veškerou administrativu domácí péče – běžné denní činnosti, stejně jako pravidelné výkaznictví a evidence ve stanovených termínech
  • denní práce s PC – internet, správa e-mailu, práce s kancelářským balíčkem MS Office
  • vedení agendy, evidence, archivace dokumentů v běžné administrativní činnosti i v rámci specializovaných činností daných zaměřením společnosti
  • všeobecné administrativní práce – kopírování, scan, tisk, příprava tiskopisů atd.
  • zodpovědnost za odpadové hospodářství střediska
  • práce s pokladnou – evidence, doklady, měsíční uzávěrky atd.

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • min. SŠ vzdělání
  • zkušenosti z administrativy výhodou
  • uživatelskou znalost práce na PC – velmi dobrou znalost MS Office
  • schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
  • flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, ochotu se učit
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • hlavní pracovní poměr – plný úvazek
  • možnost občasné práce z domova
  • 25 dní dovolené
  • slevy na regenerační služby
  • mobilní telefon i k soukromým účelům
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • vzdělávání v oboru
  • stravenky

 

Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se. 🙂