FIREMNÍ ÚČETNÍ

 

Co Vás čeká a nemine:

  • zajištění kompletního účetního systému organizace
  • účtování v oblasti dotací a zdravotnických služeb
  • zpracování veškerých účetních dokladů, kontrola náležitostí účetních dokladů
  • vedení pokladny
  • práce s daňovou agendou – DPH, DPPO aj. – hlídání termínů, zpracování aj.
  • zpracování pravidelných účetních výkazů na měsíční, kvartální i roční úrovni, další dle požadavků vedení
  • zpracování měsíčních a ročních uzávěrek
  • komunikace s úřady, mzdovou účetní, daňovými poradci aj.
  • příprava statistických výkazů, aj.

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • SŠ vzdělání – ekonomického směru výhodou (kvalitní praxe má ale přednost)
  • předchozí zkušenosti se samostatným vedením kompletní účetní agendy podmínkou
  • velmi dobrou orientaci v podvojném účetnictví a daňové evidenci, znalost účetních předpisů
  • pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
  • velmi dobrou znalosti práce na PC (MS OFFICE – zejména MS EXCEL)
  • znalost programu DUEL výhodou – nikoliv podmínkou
  • znalost cizího jazyka nepožadujeme, u nás jej nevyužijete

Co Vám můžeme nabídnout:

  • hlavní pracovní poměr
  • možnost občasné práce z domova
  • 25 dní dovolené
  • stravenky s příspěvkem od zaměstnavatele
  • občerstvení na pracovišti
  • příspěvek zaměstnavatele na penzijní nebo životní pojištění
  • slevy na regenerační služby
  • mobilní telefon i k soukromým účelům
  • další vzdělávání v oboru
  • práce je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné – vozíčkáře
  • mzdové ohodnocení dohodou