Hledáme vysoce motivovanou posilu do našeho týmu do pozice zkušeného a samostatného personalisty.

Co Vás čeká a nemine:

  • zajištění celého procesu výběrových řízení – inzerce, organizace pohovorů, přijímací proces
  • příprava veškerých pracovněprávních dokumentů souvisejících s uzavřením, změnami, průběhem a ukončením pracovních poměrů/dohod
  • správa osobních dat zaměstnanců v personálním systému, reporty a výkazy dle potřeb a v nastavených termínech
  • zajišťování zdravotních prohlídek, školení BOZP a PO a ostatních zákonných školení ve spolupráci s BOZP technikem
  • další spolupráce při zajišťování osobního rozvoje zaměstnanců
  • zodpovědnost za objednávky, distribuci a evidenci OOPP
  • denní komunikace s vedením, zaměstnanci, úzká spolupráce se mzdovou účetní
  • spolupráce s úřady
  • vedení a aktualizace řízené dokumentace personálního oddělení

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • min. SŠ vzdělání
  • předchozí zkušenosti z personalistiky min. 1 rok podmínkou
  • znalost české pracovněprávní problematiky
  • schopnost samostatného řešení úkolů, koncepční a analytické myšlení
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
  • flexibilitu, vysoké pracovní nasazení, ochotu se učit
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • hlavní pracovní poměr na dobu určitou
  • možnost občasné práce z domova
  • 25 dní dovolené
  • zdravotní volno
  • slevy na regenerační služby
  • mobilní telefon i k soukromým účelům
  • vzdělávání v oboru
  • stravenky v hodnotě 150 Kč za každý odpracovaný den s příspěvkem od zaměstnavatele
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění

 

Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se. 🙂