Co Vás čeká a nemine:

  • účtování v oblasti dotací a sociálních služeb – využívání středisek, výkonů a zakázek
  • kontrola formální i věcné správnosti účetních dokladů, účtování jednotlivých účetních operací finančního účetnictví
  • práce s Excelem – procenta, podíly, filtrování

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • minimálně SŠ vzdělání – ekonomického směru výhodou (kvalitní praxe má ale přednost)
  • pečlivost, spolehlivost, odpovědnost
  • ochotu učit se novým věcem
  • velmi dobrou znalost práce s MS Excel, dobrou znalost MS Word a Google Workspace
  • znalost programu Duel výhodou – nikoliv podmínkou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • hlavní pracovní poměr
  • možnost občasné práce z domova
  • 25 dní dovolené
  • 3 dny sick days
  • Příspěvek na stravování
  • občerstvení na pracovišti
  • slevy na regenerační služby
  • mobilní telefon i k soukromým účelům
  • další vzdělávání v oboru

Práce je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné – včetně vozíčkářů, naše prostory jsou plně bezbariérové.

Mzdové ohodnocení:

od 26 400 Kč do 28 400 Kč

Oslovila Vás naše nabídka a splňujete výše uvedené předpoklady? Máte rádi výzvy a máte zájem přenést Vaše dosavadní zkušenosti a znalosti do nového prostředí? Neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se. 🙂